2011. augusztus 7., vasárnap

tali augusztus

Jucus szülinapja

gyönyörű

Móka"lassan"készülő műve.bárcsak én lennék ennyire gyors

Karesz a türelem példaképe,ritka az ilyen férj

eszembe sem jutott volna a táskám lefényképezni.megtették helyettem:)

a blúzom amit nincs kedvem csinálni mert vége a nyárnak

ki honnét ölt:))

Kristóf jól el volt apukájával

komoly megbeszélés

Hogy is álljunk lányok?

Hát így sikerült

Évivel egy kis privát megbeszélés és gyönyörködés a boltban

Hát megint egy talin túl.Egyre jobban várom mindíg a következőt és ha annak idején tavaly októberben nem jut eszembe megkérdezni hogy tud e valaki hajócsipkézni,akkor most nem tartozhatnék ebbe a társaságba ahol ennyi remek emberre és barátra találtam.Köszönet érte.A hangulat mint mindíg nagyon jó volt és sorban vártuk hogy még ki jön.Szerencsésen kitaláltuk a nevünk is és így lettünk KBK azaz Közös Bökködők Klubbja.Én még mindíg a tegnapi tali hatása alatt vagyok úgyhogy délután a kézimunkáé a főszerep.Szép napot,keddtől úgysem lesz jó idő használja ki mindenki :))

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy Neked is szép napod volt.

    VálaszTörlés
  2. Olvastam hogy nagyon jól sikerült a topik tali és nagyon sajnálom hogy nem tudtam ott lenni.Ez 2 utcányira van,elérhetőbb.De remélem megérem azt is hogy a pénz nem lesz akadály ebben a kis országban és eljutok egy topik talira is.nagyon szeretném.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a képeket és a beszámolót, Kati! Talán ma én is oda jutok, hogy blogoljak :)))

    VálaszTörlés
  4. én köszönöm a fényképeket mert ugye megint csak összeszedtem mindenhonnét.Várjuk a blogodat.

    VálaszTörlés