2012. március 18., vasárnap

és újra itt.

Az új lakótárs Maszat

nyílik az ibolya

kész a  sál
Hát újra itt.Sajnos vége a hosszú hetemnek.Tegnap éjjel majdnem készre készítettem a sálat ,de éjfél körül már alig bírtam fogni a tűt,így reggelre lett meg.Délelőtt blokkoltam és reggel szállításra kész.Varrtam is kicsit és végre szépen össze raktam a mintáimat a fonalaimat.Újult erővel frissen nekikezdhetünk a hosszú munkahétnek(azért kibírnék még itthon pár hetet)
Öröm kimenni a kertbe,virágzik az ibolya a kedvenc tricolor árvácskám a primulák kulcsvirágok nárciszok is megmutatják magukat.Az idén ott is jött elő crocusom ahol nem is gondoltam.Az épitkezés alatt jól el lett rejtve de ő győzött és már virit.A császárkorona hajtása is legalább már 10 centis,remélem az idén mindhárom virágzik.Imi agyára megyek mert a terasz mellé készített két oszlopot és persze mi jöhetne rá mint 2 futórózsa.Azt gondoltam hogy lesz egy piros és egy sárga.Ez lesz a feladat jövő héten beszerezni és elülteni

.Mindenkinek kellemes hetet kívánok.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon cukorfalat az új lakótok:))) A sál szuper lett! Nagyon szeretem ezt az átmenetes, puha fonalat. Persze, csak fogdosni, nem kötni:)

    VálaszTörlés