2013. augusztus 14., szerda

egy év elmúlt...

datura

zefir virág és a lakótársai

gyönyörű

próbáltam őket egyben fotózni ,nem ment

az erotikus trénerem ,na jó csak elliptikus csak a kollégák szekálnak vele

páromtól kapott virágom

ezek a kolléganők

ő pipacs
 lesz vagy mák?ha kész eldöntitek

Édesanyámtól kaptam.ő készitette

az augusztusi  házikóm

hát próbáltam megfordítani.nem tudom.szóval ő fejtetőn van és egy dimensions készlet.egy elegáns dáma lesz majd egyszer:))nem szeretjük egymást:)
Megint egy évvel öregebb lettem és nem bölcsebb sajnos.Jó nekem igy 51 évesen is főleg hogy a nagymamám úgy köszöntött fel hogy érjek meg annyi időt mint Ő-.Ő most 99 éves:))Csendben nyugalomban lezajlott ,eltelt,Igazán Jucus barátnőmmel ünnepeltünk együtt.Ö egy héttel előbb öregedett  így aztán eldöntöttük hogy elmegyünk pizzázni e jeles alkalomból.nem veszünk egymásnak semmit csak eszünk egy jót.Aztán rájöttünk hogy a pizzázóba annyira nem nyert hímezni:))szóval  itthon maradtunk és inkább rendeltünk :)Mivel ő a fogadott lányom  legalább "egyik"gyerekem velem volt.persze nem jött üres kézzel és a mákos pipacsoshoz kaptam tőle fonalat,dobozt,ollót és kakasos ollóőrt(legközelebb ígérem befotózom)mivel én nem készültem ,gondban voltam.Kicsaltam reggel a piacra  zsibire és mikor meglátott egy szép faragott dobozt(csak kicsit dobozmániás:)) hát persze hogy hozzá vándorolt.:))
Aztán holnap után jön a nagy nap végre kicsit hazajön az idősebb fiam 2 hétre és ha minden igaz a fiatalabbat is láthatom.szóval nekem ez lesz a nagy ünnep.mindenkinek jó nyárvégét kívánok

3 megjegyzés:

  1. Én is kívánok nagyon boldog szülinapot!Kívánok NAGY_NAGY ünnepet!
    Ajándékaid nagyon szépek...és a virágok is...
    Ebbe a melegbe nagyon nehéz még hímezni is..
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm és itthon vannak:))

    VálaszTörlés
  3. Erről lemaradtam. Oh, bocs. SOK BOLDOG SZÜLINAPOT!!!
    Gyönyörűek a virágaid!
    Elliptikus tréner: nagyon nagyon jó az a szívnek. Ha gyalog mész a boltba, postára meg mindenhova az ugyanolyan jó. Sőt! Még friss levegőn is vagy, tehát jobb mindenféle zárt térbeli kütyünél. Szerintem. Én sokat gyalogolok.
    Anyukád horgolása nagyon szép! Erről nekem eszembe jut mikor régen a pulóver hátán vitte az ember a fotel háttámlájára tett hasonló munkát. De evvel én semmi rosszat nem akartam mondani. Tény, ez volt.

    VálaszTörlés