2014. július 13., vasárnap

Kiállítás Campona

a közös mű
akció a buszban

Indul a csapat










a díjazottuznk
kockák a nagy takaróba.a sárga a barátnőm alkotása

itt tartok
Hát itt vagyok.Haza értünk .élményekkel telve.pár képet szeretnék veletek megosztani.,bár az az igazság hogy nekem inkább gobelin kiállítás volt mint x es.De lehet csak én éreztem ezt.Kicsit keserű a szám íze is mert olyan lelkes volt a kbk és elkészítettük  a közös munkát.nem azt vártam hogy bármit is kapjunk de legalább megemlíthették volna.Ettől függetlenül öröm az ürömbe hogy kivétel nélkül mind ott voltunk.Jó ebbe a társaságba tartozni,és jó lenne ha sok sok ilyen lelkes kis csoport lenne az országban ahol veszekedés mentesen havonta 1 x mindenki jól érezhetné magát..Kata vezetett mi meg jókat kézimunkáztunk és bohóckodtunk az úton.elkészült megint egy kockám a takaró projektbe így még 1 tervben van aztán irány a posta.
Jó volt tavaly megismert emberekkel találkozni és persze csodásak voltak az alkotások is.Jucusunk különdíjat kapott a dobozával amit szerintem nagyon is megérdemelt.Hamarosan úgysem lesz nagyon ideje hímezni a pocaklakók ha kibújnak:)
A csajommal itt tartok és ugye a terv 10.én elkezdeni a New Yorkot.Mindenképp elkezdem ha nem sikerülne a csajt befejeznem akkor is,bár van rá esély hogy meglesz.
hát ennyit az útról és még a nyáron jövök:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése