2011. február 13., vasárnap

februári tali

Mikor becsöppentem egy találkozó kellős közepébe és érdeklődtem hogy tud e valaki hajócsipkézni nem gondoltam volna hogy tőlem 2 utcányira találok egy lelkes kézmunka csapatot.Ennek már több hónapja és életem egyik legjobb döntése volt.
Kinőttük Kata gyöngypiramisát és így most a plázában ülünk kinn és megosztjuk egymással a munkáinkat,jókat eszünk,finom sütirecepteket szerzünk és eladjuk a szintet,A gyerekek is nagyon élvezik a tágas teret és kirohangálják magukat..Nagyon élvezem a dolgot,egy a baj hogy most már keresztszemezni is lenne kedvem..Csak időm van kevés.Bár ma ez összejött mert Loui reggel gyomorgörccsel ébredt 5 kor és ilyenkor csak az segít neki ha kimegy és fut egy kört.Szóval 5 kor kelés,kutya a kertben majd mind aki jól végezte a dolgát ő lefeküdt aludni,én meg végre kicseréltem a szoknyámban a gumit, készítettem a kollégáknak gémkapocsból horgolt szivecskéket és varrtam tovább az ágytakaró blokkjait.Szóval tartalmas volt a vasárnap reggelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése