2011. február 14., hétfő

megint hétfő

Nagyon jó lenne ha a hétvége több napból állna.Kevés volt ez a két nap.Az ágytakaró blokkjaival nagyon nem haladok és a varrógép feletti görnyedéstől legörcsölt a vállam is.Szóval ma hamar ágy de előtte egy kis gyógykrém.
A tegnap készített szivecskéket kiosztottam a kollégáknak.Örültek neki és szinte mindenki kitűzte a köpenyére.Nagyon jó érzés volt.Kókusz reszelék kendőm is gazdára talált.Andrea kapta szülinapi ajándékképp(tőle kaptam a kókusz reszelék fonalat)és rögtön a derekára is tette,Szerintem szeretni fogja.Most már 3 kendőmet látom minden nap munkaidőben a lányokon.Persze ha lesz időm a pulcsim után akkor magamnak is kötök egy ilyent.
Ma elmentünk fonalér Jucushoz .Imi épp az előbb kérdezte hogy vajon mit gondolnak róla a lányok hogy ő gobelint varr,de megnyugtattam hogy aki engem ismer az tudja hogy hogy hozzám ilyen társ való aki elviseli az én hobbimat és az csak hab a tortán hogy ebben is társ.Szóval ő valentin napra fonalat én meg "gavicsot"kaptam.Katánál vettünk egy türkiz medált.Mindenkinek vannak gyöngéi nekem most ez a legújabb.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése