2011. április 26., kedd

Húsvét után:((

Hát ez is eltelt.Mozgalmasan.Varrogatok mert ugye azért a másik képnek is el kellene készülni
.Fogtam a kerti tavunkban halat.Hát élmény volt mert csak damil és horog akadt.Nagyon élveztem bár egy másik kerti tóból nem akkora kunszt kifogni a halakat:))Hoztunk haza 7 db 10 centiset a "nagyot"azt visszadobtuk és kívántam tőle hármat.Azért mint a fénykép mutatja nekem termetes példány volt.Imi fogta én meg mögötte lógattam tovább.Ha kész a következő anyák napi kép mutatom de még küzdünk egymással.Szép hetet és jó kedvet(ami nekem elveszett valahol).

4 megjegyzés:

  1. Milyen szépszínű hal! Remélem, jó kedvet is kívántál tőle:-) Várom a képet a következő hímzésedről, s a talin majd élőben is megnézem ám:-)

    VálaszTörlés
  2. Kati, ne legyen rossz kedved!!!! Kezd újra szép idő lenni, és a halacska is biztosan hamarosan teljesíti a kívánságaidat :)

    VálaszTörlés
  3. Ez az a hal, amelyik teljesíti három kívánságom?:-DD

    VálaszTörlés
  4. Kriszti igen ez az a hal:)).A kedvem jobb bár ez nem jutott eszembe a kívánságoknál.A többi csodát várom.

    VálaszTörlés