2011. április 3., vasárnap

NYÁR KEZDEMÉNY:))

                                                       Lülü anyás:)
                                                    Csodagumó.
                                            A második művem.
                                             A kert tó kezdemény és Lülü amikor neki nagyon jó:))
Tartalmasan telnek a napjaim.Orvos,vírus,szobafogság,ami igazán nem jön össze mert kinn jobb az idő mint benn.Így kimentem inkább pihenni.Reggel Lülüke nagyon anyás volt és csak bújt hozzám ,de délután már mint a nagyok a napozó ágyból nézte  a munkát.                                                                                         .Befejeztem a képet amivel megszenvedtem rendesen.Aki nem tud számolni az bontson és nézze hogy szúrja el 1 heti munkáját.Nagyon tetszik a kép és önző módon a monogramom tettem a kép mellé.
Jött megint az ötletem hogy nekem kerti tó kell.Imi nagyon aranyos és ma beásta a fürdőkádat(NET-ről vett ötlet)szóval ma is volt egész napra munkája.
Évek óta szerettem volna csodagumót.Végre sikerült egy szép példányt beszereznem és virágzik is.Lülüke rögtön vette a szagot,aztán amikor én is éreztem és láttam a virágot rögtön kint landolt az  udvaron.Hát nem vagyok kényes de ez egy förmedvény:))
Szóval tartalmas volt a hétvége.A torkom még fáj de holnap még pihi aztán ha meglesz az eredményem irány vissza az orvoshoz és mielőbb munka.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése