2011. május 16., hétfő

balszerencsék napja.

Hát nekem nem a péntek 13 a necces.Ma semmi sem sikerül és hogy megfejeljem a dolgot lementem a pincébe és eltört alattam egy deszka.Hát összevertem magam.Lehet sors  keze és vegyem tudomásul hogy sok a  súlyom?!Bár az is igaz hogy már többször ránéztem,szemeztem vele és mindig attól féltem hogy így járok.Hát bevonzottam.
Tegnap a gésa hajával végeztem és elkezdtem a maradék virágokat.                                                               Nagyon inspiráló volt  a szombati tali(csak olyan keveset tudok még az X szemből) és annyira elfeledkeztem az időről hogy ha rajtam múlik még mindig ott ülök:))Bízom benn hogy a következőre már kész lesz és nagy érdeklődéssel várom Móka gésáját,mert ő is kedvet kapott egyhez.
.Jó lenne kötni is mert sajnos a ruháim kezdenek szűkek lenni,de nem lehet mert mindig valami szépséget látok és most annyira vonz a varrás hogy a kötőtűk nyugodtan pihenhetnek.Talán idővel csitul a dolog mert a hajócsipke azért még nagyon izgat.Lehet genetikailag alkalmatlan vagyok a megtanulására:?))Szóval tervek,terv hegyek aztán majd meglátjuk.
Remélem a pech szériám nem kísér el a héten.:(((azért a kép már alakul ugye?

4 megjegyzés:

  1. Szépen alakul a gésás képed:)
    ***
    Egyébként meg csak pozitívan! nehogy egyéb negatív dolgoz bevonzzál itt nekünk!

    VálaszTörlés
  2. Egyáltalán nem biztos, hogy a gésából gésa lesz. Jucus ugyanis merényletet követett el ellenem. Egy olyan gyönyörű DIM mintát küldött át, hogy lehet, hogy az lesz a következő.

    VálaszTörlés
  3. Ez aztán a sikerélmény.
    A lányom gépén vagyok, itt explorer van, és innen tudok megjegyzést írni.

    VálaszTörlés
  4. Nem,nem vonzom be a negatív dolgokat,az életszemléletem csak pozitívan:))
    Móka,Jucus mindenkit merényel szerencsére.

    VálaszTörlés