2011. május 23., hétfő

Hétvége.

                                                          A vasárnap esti állapot.

                                             
                                                 Lülüke kepesztet, nagyon nem bírja a vizet:)
                              Itt már tudta hogy jó vége nem lesz a dolognak és nedvesen jön ki a történetből.
szárad

dupla közepű rózsa

már vizesen és morcosan
Szóval jól telt a hétvége mint a képeken is látszik.Haladtam a varrással, fürödtem is egyet és persze pihi.Lehet Iminek van igaza az izületeim rendetlenkednek mert ma megint nagyon érdekes a lábam:))Reggel sikeresen életben maradtam bármennyire is próbálkozott a "bácsi"a gyönyörű autójával.Én robogok mint a nagyok robogóval a körforgalomban ő meg balról próbál mellém jönni?!kikerülni?!Aztán gondoltam egye meg a fene és csak nem engedtem el.Szóval nem is értem én kérem.A motoros öreglányokat kötelező riogatni hajnali fél hét körül?És ez minden évben így van.Én úgy tudom körforgalomban nem szoktunk előzni.Most aztán jön a szokásos para  reggelente.A képek kronológiája nem igazán stimmel,de szerintem érthető igy is.
Szép hetet ,sok bökkögetést.

1 megjegyzés: