2011. október 16., vasárnap

Az ígéret szép szó...

Az előke ami nem olyan szép mint Ancsáé:((

Blúz kezdemény,de most erre nem nagyon van időm

A rózsásom.Eddig jutottam.
Hát betartom az ígéretem és lefényképeztem amiket mostanában ügyködtem.A következő az titkos project majd csak ünnepek után lesz publikus.De amíg nem állok neki addig folytatom a rózsást.És igen Jucus fertőző:))Jönnek a DOBOZOK:))Anyira jó hogy egy éve megtaláltam a lányokat és sok sok hasznos és szép dolgot tanulok tőlük.Arról meg nem is beszélve hogy mennyi új barátom lett akivel örömöm és bánatom meg tudom osztani.Köszönet érte.Katához is bejelentkeztem a NEM FOGOK GYÖNGYÖT FŰZNI miatt:)többet nem mondom semmire hogy nem fogom kipróbálni.Fertőz mindenki.
Szép hetet.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket készítettél, Katim:)

    VálaszTörlés
  2. Jó a tanácsadó tanárom.köszönet érte Jucus

    VálaszTörlés
  3. Mi baj van az előkével? Szerintem szuper lett, a rózsás terítőről nem is beszélve! :)

    VálaszTörlés