2011. október 13., csütörtök

Hát jól eltüntem:))

Most már nagyon szégyenlem magam hogy ennyi ideig erre felé sem néztem.Ok nem nagyon van,valahogy elmaradt.Pedig elég tartalmasan telnek a napok készítem a rózsásomat,kötöm a pulcsim ,az előkébe is belefogtam aztán semmivel sem haladok úgy ahogy szeretném.Közben a talin Ami megmutatta újra a hajócsipkét és most olybá tűnik hogy kezdem érteni.Az alapcsomó már megyeget most a többivel lesz gondom mert ugye azért alkotni kellene belőle valamit:))Persze éjszakánként meg  olvasok.Valahogy jó lenne ha most sokkal sokkal több időm lenne.Képeket most nem tudok a kézimunkákról mutatni de kárpótlásul a virágjaim jönnek amiket betelepítettünk.Most jól érzik magukat a kandallóm helyén ahová ha minden jól megy és  a kolléga is ráér cserépkályha jön.Na akkor hová teszem őket még nem tudom.:))Hétvégén talán eljutok odáig hogy fotózom és akkor felteszem a képeket.Most megyek dödöllét "alkotni"mert már nagyon régen ettem és végre vége a diétámnak is,szóval ehetem.És végre a következő talin megkóstolhatom a lányok finomságait amit eddig hősiesen visszautasítottam.
Bougenwilli teljes pompájában a  cserépkályha helyén:))
Ez csak egy kép amit a fiamnak készítettem a diéta sikeréről:))
Karneváli golgotám már csak benn virágzik.
Gránátalma bimbóban
És egy csodakert ahová hivatalosak voltunk és hihetetlen gyönyörű.
Szóval akkor hétvégén jövök a képekkel elméletileg:))

1 megjegyzés:

  1. Igen bizony, régen jártál erre is, meg nálunk is. Sokszor jutsz eszembe, örülnék, ha nem felejtenél el bennünket sem.
    Gyönyörűek a virágaid.
    A hajócsipkéhez pedig kitartást, egyszer kell ráérezned, utána már nincs határ:-)

    VálaszTörlés