2011. március 30., szerda

Itt a jó idő

                                             A márciusi termés:))A kép ajándékba készült egy vadásznak.
                                               Dolgozva.
                                           Az ollóőröm:)Lent Évi és a Mucha kép.
Na ezen most nem tudom sírjak vagy nevessek.Az egyik felem benn kézimunkázna a másik meg a kertbe gyomlálna.Szerencse hogy van Imi aki segít abban hogy áthidaljam ezt a lehetetlennek tűnő feladatot.
Járok denevérpados kezelésre is mert a hátam és a sérvem odavan.Érdekes a dolog de remélem használ.
Küzdök a szolgáltatómmal telefon ügyileg mert 2 szer ugyan azzal a hibával romlott el a telefonom.Kaptam tegnap újfent egy készüléket ami rögtön másnap átment szürkébe és nem csinál semmit.Na az ügyfélszolgálaton sem nagyon és amíg nem telik le a 2 év hűségidőm új telefont sem vehetek.Így ma kicsit kiakadtam,mondtam is a kollégáknak ha az én buta telóm ilyeneket csinál mit csinálhat egy okos telefon.Holnap megyek újra a szervizbe és azt hiszem kicsit kiüvöltöm magam.Nagyon nem a stílusom de azért ez durva.
És a lényeg,megvolt a márciusi talink.Nagyon jól éreztem magam.Évitől kaptam egy regiment könyvet CD n (hajtok nagyon az e-bookra).Jucus elhozta Imi ajándékát a következő Mucha képet,igy már sokasodnak itthon a nők.Az ollóőröket is kisorsoltuk és én Kata gyönyörűséges gyöngy ollóőrét kaptam.Csodaszép.Kevesen voltunk most viszont mindenki alkotott.Nagyon várom már előre a következő talit,remélem nem csak májusban lesz.A lányoktól csentem képeket,remélem nem haragszanak meg érte:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése