2011. június 2., csütörtök

egy kis ez meg az:))

Andrea egyik csodája.

Zsuzsi fotója ugyan erről

Kis családi kép ugyan nem friss de ritka amikor a fiúk hajlandók velem fotózkodni.

A hét termése .

Ma ezt kaptuk Andreától:))
Hát a hét ...elrepült ,elrohant és semmire sem volt időm.Andreát megkérdeztem feltehetem e a műveit a blogomba.Ma azt mondta, neki a sütés olyan mint nekünk a kézimunka.El kell ismernem profi nagyon.Sajnos az ízeket nem tudom közvetíteni de csodálatosak.
A mobiltartót Moncsinak készítettem mert egy fergeteges lánybúcsún elhagyta ami volt neki.Persze nem találtam hozzá azt a fonalat amiből szerettem volna készíteni de ma az is meglett szóval kap egy másikat is.De szerintem ez sem lett rossz.
Közben keresgélek mert szeretnék kötni valami jó kis blúzt magamnak,de azt hiszem nem találok semmit sem ami megmozgatná a fantáziám.
A bonsainak is behálóztam az anyagot de a héten hozzá sem értem.Ma délután csak arra vágytam hogy egy könyvvel kiülhessek a teraszra csak egy kicsikét:))Aztán hazaértem és majd felborított a szél.A bukósisakomat le is kapta a fejemről és mint egy kalap lógott a nyakamban:))persze hol?az aldinál a körforgalom előtt.Szóval index ki, sisak fel, majd fogtam hazáig.Tessék,nőnek robogó:))Így aztán olvasás semmi.punnyadás az igen.Talán hétvége jön és alkotok megint.Nehezen viselem ezt az állapotot.
Szóval ennyi a hét eddig,remélem a hétvége tartalmasabban telik.Holnap még bolondokháza(ünnepélyes átadása a telepnek egyébként akit érdekel 4 től be lehet menni akár hozzánk a laborba is mindent megmutatnak a kolléganők)aztán végre nyugalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése