2011. június 17., péntek

péntek és vége a szabinak:((

kb ennyi volt amit alkottam és 5 perc:))

Lülü is kipurcant

az a sárga liliom

a kaktusz virága

a bonsai ,szerintem van vagy 10 percnyi munka még rajt.
Hát ez a laza vagyok szétesem hete volt.Semmire sem jutottam csak néztem ki a fejemből.Lassan gyökeret verek a fotelomba és nem is kívánkozom ki.5 percre kiültem ,tele lettem piros foltokkal szóval irány be.Azóta csak kiosonok kicsit aztán vissza.És vége a szabadságnak a terveim negyede sincs kész és hétfőtől hogy mire lesz időm és energiám az majd kiderül.Azzal riogatnak hogy a seggem is elhagyom mert ugye szabadságolások vannak.a segg elhagyást nem bánnám de a fáradtság elkerülhetne.Gyanítom nem így lesz.Szóval szép hétvégét és több kézimunkázást mint amit én most alkottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése