2011. március 6., vasárnap

és végre március de messze még a tavasz.

Azt hiszem pótolnom kell Louit aki csak lülüke:))Ő az én imádni való 6 éves francia buldim.Uralja a családot és nagyon nem szereti ha tű van a kezünkben.És erre mostanában sok esélye van mert a teljes megfertőzőttség lett úrrá rajtam.Most épp húsvéti kiscsirkével küzdök ami nekem nem is egy egyszerű feladat a monocrómok után.Nagyon nem akar összejönni.És persze közben gyűlnek a tervek.
Vettünk virágokat is a kertbe pedig úgy mentünk el hogy csak nagyon keveset és ésszel.Na az ész az otthon maradt és persze egy csomó rózsatővel és bokorral tértünk haza.Alig várjuk már hogy ki lehessen ültetni és gyönyörködjünk benn.Ő Lülüke.

Nagyon várom már a márciusi talit is ,csak hát addig valami szépet kellene készítenem a  közös ajándékozásra.Szerintem majd a hosszú hétvégén teszem meg.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a kis Lülüke:-) Én is már várom a talit, már keresgélem, mit is készítsek ajándéknak.

    VálaszTörlés