2011. március 11., péntek

Hosszú hétvége

Végre eljött a hosszú hétvégénk.Terv hegyekkel várakozva nézünk a 4 nap elébe.Imi persze a kertről és a "nőjéről"(Mucha  kankalinja)álmodozik én meg egy kis jó ablakpucolásról és persze kötésről na meg varrásról.Jó lenne olvasni és délután aludni is kicsit de azt hiszem elnéztem a napok számát erre 40 sem elég:)Találtam egy aranyos nyuszi mintát most abba kezdtem bele de a mai napon még csak tű sem volt a kezembe.Mikor visszaköltöztem a szülői házba azt gondoltam hogy a szomszéd utcába lakó gyerekkori barátnőmmel többet találkozom de úgy látszik nem a távolság nagy csak elfoglaltak vagyunk.Így ma aztán leültünk végre beszélgetni kicsit ami aztán elhúzódott.Nagyon jó érzés amikor az embernek vannak 38 éves barátságai is.Az egyik Ő ,a másik barátnőm bonyhádi.és nem találkoztunk az életbe talán tízszer sem de a levelek jönnek mennek.Jó dolog.Azt ígérte a meteorológia hogy szép napos időnk lesz,úgyhogy a hétvégén töltekezem.Loui  is élvezi a kertészkedést(na utána a lábmosást annyira nem)segít ásni a kertben.persze napozik is az ajtó előtt és ilyenkor már fekszik a foteljében hangosan hortyogva.Most hogy mindketten dolgozunk végig alussza az egész napot.Irigylem is érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése