2011. március 18., péntek

Hosszú hétvége tanúlsága:))

Ne kezdj neki keresztszemezni mert úgy maradsz.Hát nekem sikerült.a 4 napot végig varrtam és tele vagyok tervekkel.Azt hiszem ez szerelem :))Ma kaptam egy tucat x szemes újságot és régi praktikákat is "olvasgatni".Csak jajjgatni tudok hogy ez is kellene meg az is.Soha nem gondoltam volna hogy ekkora türelmem lesz varrni.Imi szegény kertészkedik(már ha nem esik)és mivel már dolgozik sokkal kevesebb az ideje is.Pedig lassan jön az új nő is amit ugye neki kellene kivarrni.:))Lui nem érti hogy most mi is van mert 4 napig itthon voltunk most meg reggel 6 kor kizavarjuk pisilni.Nagyon nem tetszik neki.Estére már bekérezkedik az ölembe.Attila fiammal skypoltunk valamelyik nap és mivel nem látta közel fél éve a kutyát hát oda csaltam a kamera elé.Sajnos hiába beszélt neki nem reagálta le Lülü.Majd karácsonykor kijátszhatják magukat.Megyek is vissza a varrásomhoz,mert az e havi talira szeretném elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése